Dodací a platební podmínky

 

  1. Dodací lhůty

  2. Doprava Česká republika            

  3. Doprava Slovenská republika   

  4. Osobní odběr

  5. Poštovné a balné

  6. Způsoby platby

  7. Závěrečná ustanovení

 

 

 

1. Dodací lhůty

Snažíme se okamžitě. wink

Dodací lhůta se počítá na pracovní dny a je uvedena u každého zboží. Při expedici zboží je zákazník o této skutečnosti informován e-mailem. Počátek dodací lhůty se počítá dle typu platby následovně. Při platbě na dobírku okamžitě po uskutečnění objednávky. Při všech ostatních způsobech po zobrazení platby na účtu prodejce. 

 

Způsoby dopravy

V našem e-shopu si můžete vybrat dle typu převzetí zboží z těchto možností:

- GLS
- Česká pošta
- Osobní odběr 

- Geis (na Slovensko)
- Slovenská pošta (na Slovensko)

Pro zákazníky ze Slovenska je potřeba překliknout měnu CZK na EUR. (tato značka je hned pod nákupním košíkem)

 

 

2. Doprava Česká republika

 

   

Způsob dopravy v rámci České republiky. Vaše zboží bude odesláno obchodním balíkem spediční firmy GLS a bude Vám doručeno následující pracovní den poté, co balík vyexpedujeme. GLS u nás balíky většinou vyzvedává až druhý pracovní den, a proto může dojít ke zpoždění doručení zboží o jeden pracovní den. O odeslání zásilky budete informováni e-mailovou zprávou na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Zásilky jsou po dobu přepravy pojištěny. Doručovatel se Vám ohlásí předem telefonicky nebo prostřednictvím SMS. Pokud Vás doručovatel nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce zprávu o nezastižení s kontaktem na sebe, na kterém si můžete domluvit čas opětovného doručení. Pokud se doručovateli nepodaří ani napodruhé balík doručit, balík bude vrácen odesílateli!

 

Způsob dopravy v rámci České republiky. Vaše zboží bude odesláno Doporučeným psaním, Balíkem do ruky, nebo Balíkem na poštu České pošty a bude Vám doručeno následující pracovní den poté, co balík vyexpedujeme. Expedice balíků probíhá v dopoledních hodinách, a proto může dojít ke zpoždění vyexpedování zboží o jeden den. O odeslání zásilky budete informováni e-mailovou zprávou na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Zásilky jsou po dobu přepravy pojištěny. Pokud Vás doručovatel nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce Výzvu k vyzvednutí zásilky. Pokud si balík nevyzvednete na příslušné poště do dvou týdnů, balík bude vrácen odesílateli! Žel, občas se stává, že pokud doručovatel nestíhá, ani se neobtěžuje zásilku doručit a večer ji uloží na místní poště. Tedy v případě, že jste od nás dostali e-mail o odeslání zásilky a že do tří dnů nedostanete balík nebo aspoň písemné oznámení o uložení balíku na poště, se prosím obraťte přímo na poštu, pod kterou spadá místo Vašeho bydliště.

 

 

3. Doprava Slovenská republika

 

Pro zákazníky ze Slovenska je potřeba překliknout měnu CZK na EUR. (tato značka je hned pod nákupním košíkem)

Způsob dopravy na Slovensko. Vaše zboží Vám bude doručeno běžným balíkem. Expedice balíků probíhá v dopoledních hodinách, a proto může dojít ke zpoždění vyexpedování zboží o jeden den. O odeslání zásilky budete informováni e- mailovou zprávou na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Zásilky jsou po dobu přepravy pojištěny. Pokud Vás doručovatel nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce písemné oznámení, na které je potřeba telefonicky reagovat a domluvit si nový termín předání. 

 

Pro zákazníky ze Slovenska je potřeba překliknout měnu CZK na EUR. (tato značka je hned pod nákupním košíkem)

Způsob dopravy na Slovensko. Vaše zboží Vám bude doručeno Poisteným balíkom Slovenské pošty. Expedice balíků probíhá v dopoledních hodinách, a proto může dojít ke zpoždění vyexpedování zboží o jeden den. O odeslání zásilky budete informováni e-mailovou zprávou na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Zásilky jsou po dobu přepravy pojištěny. Pokud Vás doručovatel nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce písemné oznámení o uložení balíku na poště. Pokud si balík nevyzvednete na příslušné poště do 18 dní, balík bude vrácen odesílateli! Žel, občas se stává, že pokud doručovatel nestíhá, ani se neobtěžuje zásilku doručit a večer ji uloží na místní poště. Tedy v případě, že jste od nás dostali e-mail o odeslání zásilky a že do tří dnů nedostanete balík nebo aspoň písemné oznámení o uložení balíku na poště, se prosím obraťte přímo na poštu, pod kterou spadá místo Vašeho bydliště.

 

 

4.  Osobní odběr

 

Vaše zboží si můžete osobně vyzvednout v naší kanceláři v Hodoníně ve druhém patře domu Kasárenská 4. Zde je možné si zboží, včetně NOODLE a Hoooked Zpagetti prohlédnout. V případě, že si vyberete tuto možnost a bude se jednat o zboží, které není skladem, budete informováni, jakmile zboží naskladníme. V případě skladového zboží je možné vyzvednutí 24h od objednání. V případě úhrady na účet bude zboží zákazníkovi vydáno po prokázání totožnosti zákazníka, nejlépe vytištěnou objednávkou. Volba osobního odběru je možná i pro zákazníky ze Slovenska, kteří mají možnost si k nám pro zboží zajet. Platit je možné i eurama. JIŽ JEN PLATBA PŘEDEM !!!

Důležitá informace: Prosíme, abyste nás v případě osobního odběru kontaktovali, kdy si pro zboží přijdete. Můžete tak učinit buď přes okénko Poznámka při tvorbě objednávky, nebo telefonem (+420 725 657 656) či e-mailem (prodej@e-vytvarka.cz).

Otevírací doba:
po předchozí domluvě (zpravidla po-pá 9-15:00)

Adresa:
e-vytvarka.cz
Kasárenská 4
695 01 Hodonín

(1. patro, 1. dveře napravo) 

 

 

5. Poštovné a balné


6. Způsoby platby

 

Nabízíme několik možností úhrady Vámi vybraného zboží:

- Platba převodem na účet
- Dobírka
- Hotově při osobním odběru zboží

- Na fakturu se splatností (můžou využít školy, organizace a stálí zákazníci)


 

Informace pro zákazníky z Česka   :

Převod částky na náš účet je nejlépe uskutečnit ihned po potvrzení objednávky a dostupnosti zboží na Vaši e- mailovou adresu - prosíme, nezasílejte platbu dříve, než obdržíte potvrzení objednávky! Zboží je expedováno ihned po obdržení částky na náš bankovní účet. Jako VARIABILNÍ SYMBOL prosím uvádějte ČÍSLO OBJEDNÁVKY, usnadní nám to identifikaci platby.

Číslo našeho ČESKÉHO účtu PRO PLATBU V KČ v rámci ČR je

2500241563/2010 (FIO banka).

Informace pro zákazníky ze Slovenska   :   

Pokud chcete objednávku hradit v eurech je potřeba překliknout měnu CZK na EUR. (tato značka je hned pod nákupním košíkem) Pro zákazníky ze Slovenska je možná platba předem, dobírka, nebo osobní převzetí u nás v kanceláři. Při platbě na účet, tak i při platbě hotově akceptujeme platby v EUR. Převod částky na náš účet je nejlépe uskutečnit ihned po potvrzení objednávky a dostupnosti zboží na Vaši e- mailovou adresu - prosíme, nezasílejte platbu dříve, než obdržíte potvrzení objednávky! Zboží je expedováno ihned po obdržení částky na náš bankovní účet. Jako VARIABILNÍ SYMBOL prosím uvádějte ČÍSLO OBJEDNÁVKY, usnadní nám to identifikaci platby.

Číslo našeho SLOVENSKÉHO účtu PRO PLATBU V EUR ze

Slovenska je 2100651264 / 8330  (FIO banka).

IBAN:  CZ6120100000002100651264

BIC/SWIFT:   FIOBCZPPXXX

·  Dobírka

Pokud byste chtěli zaplatit zboží až při převzetí, je třeba zvolit dobírku jako způsob platby. Zboží tedy zaplatíte hotově přímo dopravci při převzetí zásilky.

·  Na fakturu se splatností

Tuto možnost můžou využít školy, organizace, neziskovky nebo stálí odběratelé. Pokud si přejete využít této možnosti, napište nám to do poznámky ke své objednávce. Poštovné Vám sami odstraníme. Spolu s objednávkou obdržíte fakturu se splatností 14 dní.

·  Hotově při osobním odběru zboží - JIŽ NENÍ MOŽNÉ !!! Je možné jen na platbou předem, nebo na fakturu se splatností 14 dní.

Osobní odběr zboží je proveden oproti hotovostní platbě na naší kanceláři v druhém patře domu Kasárenská 4 v Hodoníně, po předchozí domluvě. Akceptujeme i platby v EUR. Při tomto způsobu předání je možné využít také bezhotovostního převodu. Zboží potom bude obchodem vydáno až po připsání částky na náš bankovní účet a po prokázání totožnosti zákazníka, nejlépe vytištěnou objednávkou.

 

 

7. Závěrečná ustanovení

 

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu dopravní služby.

S každou zásilkou obdrží zákazník daňový doklad (fakturu).

Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení § 443 - 446 obch. z., resp. § 601 obch. z.

Na jakékoliv dotazy ohledně dodacích a platebních podmínek odpovíme na telefonu 725 657 656, nebo můžete napsat na prodej@e-vytvarka.cz